Serviceaftale [OLD]

Hjertestarter service og vedligeholdelse                                                 

Antallet af hjertestartere i Danmark er over de seneste år steget stødt, og det er enormt vigtigt at få sin hjertestarter efterset jævnligt, og hvis den har været i brug, skal de brugte dele udskiftes med nye.
Det sker for desværre alt for ofte at en hjertestarter ikke er klar til brug når det er nødvendigt. Det er skyltes oftest at . manglende service at batterier enten er løbet tør eller elektroderne er tørret ud. I det sidste år var det problemet i 20 % af tilfældene i de kontrollerede hjertestarter. For at undgå en situation, hvor der mangles vigtige dele, eller batteriet er løbet tør for strøm, tilbyder vi en serviceaftale til jeres hjertestarter.

Herunder kan du se hvilke type serviceaftaler vi tilbyder, så kan sammeligne vores serviceaftaler, og vælge den  der passer bedst til dig. Hvis du har spørgsmål kan du altid ringe til vores kundeservice på 20713165 eller sende en email til os. – Vi hjælper dig gerne!

Vores råd! –  gør brug af vores serviceaftaler, så er du på den sikre side!.

Serviceaftaler til AED (hjertestarter)                                                  

Virksomheden eller foreningen betaler et årligt kontingent for serviceaftalen, som også dækker udskiftning af brugte dele. Det vil sige, at vi hos FIRSTaid-REDliv dækker de dele, der er blevet brugt til genoplivning, hvis maskinen har været i gang. I skal blot som servicekunde kontakte os, når hjertestarteren har været i brug.
Med en standard serviceaftale holder vi øje med udløbsdatoen for batteri og elektroder til din hjertestarter, og vi sender de nye dele portofrit med dag til dag levering. Vore servicecenter sender delene i god tid, så du har mulighed for at skifte delene inden de gamle dele udløber. Hvis maskinen har været i brug sender vi delene inden for 24 timer, så har du dem dagen efter.

Basis serviceaftale til AED (hjertestarter)
Pris fra kr. 1.188,- + moms

Kan du selv klare at udskifte batterier, og elektroder på din hjertestarter, samt udfører den almindelge vedligeholdelse er der penge at spare med en Basis Serviceaftale.
Vi tager ansvaret for at sende dig delene, resten står du selv for.
Du vil dog altid kunne bestille et servicebesøg til din hjertestrater eller hjertestarterskab. Dette bliver du dog faktureret for seperat.

Udskiftning af batterier

Vores servicecenter holder øje med udløbsdatoen for hjertestarterens batterier og sender dig GRATIS et nyt, når det er tid til udskiftning.  Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, skal du blot ringe til os, så sender vi dig nye dele inden for 24 timer med dag til dag levering. 
Du har selv ansvaret for at skifte delene.

Gratis Servicetelefon for (Råd og vejledning)

Vi tilbyder dig gratis rådgivning ifm med udskiftning af delene til din hjertestarter, samt hjælp ved fejlmeldinger på din hjertestarter. Hvis der kræves et servicebesøg fra vores konsulent, vil dette faktureres seperat.

Udskiftning af elektroder

Vores servicecenter holder øje med udløbsdatoen for hjertestarterens elektroder og sender dig GRATIS nye elektroder, når det er tid til udskiftning.  Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, skal du blot ringe til os, så sender vi dig nye dele inden for 24 timermed dag til dag levering.
Du har selv ansvaret for at skifte delene.

Gratis Support ved brug af hjertestarteren.

Når du har ringet 1-1-2 vil det sundhedsfaglige personale kunne vejlede dig i den livreddende førstehjælp. Hvis du har yderligere brug for hjælp vedr. hjertestarteren tilbyder vi gerne GRATIS telefonisk support.

Gratis låne-hjertestarter

Vi udlåner dig en hjertestarter, hvis din medbringes af ambulanceredderne til sygehuset.
Hjertestarteren kan være af et andet mærke og model.

10 procent rabat på færstehjælpskurser

Uanset hvilken type serviceaftale du har hos os, tilbyder vi dig rabbat på førstehjælpskurser du bestiller hos os.
På den måde er det billigere for jer at lærer og vedligeholde jeres førstehjælpskundskaber.

Onsite serviceaftale til AED (hjertestarter)
Pris fra kr. 2.500,- + moms

Med en Onsite serviceaftale, kommer vores servicekonsulent ud og efterser hjertestarteren samt udskifter til nye dele ved normal udskift, og sørger for til at fhjertestarteren fungere igen men nye dele. I kan altså overlade hele serviceringen til os og ikke behøve at bekymre jer om hjertestarterens funktionalitet. Den sikrer vi. Efter serviceseftersynet udstyres hjertestarteren
med en mærkat, så du nemt kan se datoen for eftersyn, samt batteriets udløbstid.
Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail, som du enten kan gemme eller udskrive til din APV.

Udskiftning af batterier

Vores servicecenter holder øje med udløbsdatoen for hjertestarterens batterier og  når det er tid til udskiftning, kommer vores servicekonsulent ud og sørger for udskiftningen. Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, skal du blot ringe til os, så kommer vi inden for 48 timer og sørger for at hjertestarteren fungere igen.
Du kan trygt overlade dette til os.

Periodisk Onsite eftersyn

Vores servicekonsulent foretager et årligt Onsite eftersyn og funktionskontrol af
jeres hjertestarter. Her vil der blive foretaget en kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssighedder. Servicekonsulenten vil samtidigt foretage en opdatering af hjertestarterens software hvis nødvendigt.
Softwaren opdateres i henhold til de nyeste
ERC guidelines, som evalueres hvert 5. år.

Udskiftning af elektroder

Vores servicecenter holder øje med udløbsdatoen for hjertestarterens elektroder og når det er tid til udskiftning, kommer vores servicekonsulent ud og sørger for udskiftningen. Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, skal du blot ringe til os, så kommer vi inden for 48 timer og sørger for at hjertestarteren fungere igen. Du kan trygt overlade dette til os.

Gratis support ved fejl på hjertestarteren.

Vi tilbyder dig gratis telefonsuppert ifm med din hjertestarter. Hvis der er opdaget fejl på maskinen og dette ikke kan løses via telefonen, så sender vi en servicekonsulent inden for kort tid. Servicekonsulenten vil forsøge at løse problemet på stedet.
Kan fejlen ikke løses på stedet, og hjertestarteten skal til reperation hjæler servicemontøren med dette. FIRSTaid-REDliv dækker ikke omkostninger ved reperation for maskinen, ud over det der er beskrevet i serviceaftalen.

Udskiftning af første-hjælpskittet.

Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, så udskifter vi din hjertestarters førstehjælpskit. Du skal blot ringe til os, så kommer vi inden for 48 timer og sørger for at det er klar til brug igen. Du kan trygt overlade dette til os.

Gratis Servicetelefon for (Råd og vejledning)

Har du brug for hjælp til din hjertestarter, tilbyder vi dig gratis telefon rådgivning. Det er blot at kontakte vores kundeservice.

Gratis låne-hjertestarter)

Vi udlåner dig en hjertestarter, hvis din medbringes af ambulanceredderne til sygehuset.
Hjertestarteren kan være af et andet mærke og model.

Kørsel er inkl. i prisen

Al kørsel er naturligvis inkl i prisen.
Evt. bro og færge kommer i tillæg til prisen.

Ekstra Servicebesøg

Prisen indeholder 1 årligt servicebesøg, samt servicebesøg hvis hjertestarteren har været i brug.  Ekstra servicebesøg faktureres seperat.

Engangs Service eftersyn af hjertestarter, eller førstehjælpsudstyr.
Pris fra kr. 1.250,- + moms

Har du blot brug for et serviceeftersyn af din hjertestarter, og eller hjertestarterskab, men ikke nødvendigvis en fast aftale, så klare vi naturligvis også dette. Vi tilbyder tilsyn af de fleste hjertestartere på markedet. Efter serviceseftersynet udstyres hjertestarteren med en mærkat, så du nemt kan se datoen for eftersyn, samt batteriets udløbstid. Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail, som du enten kan gemme eller udskrive til din APV.
Hvis hjertestarterens batteri og / eller elektroder  er ældre en 12 mdr. tager servicekonsulenten en udskiftningspakke med. Dette bliver du faktureret for seperat.

Udskiftning af batterier

Vores servicekonsulent kommer ud og skifter hjertestarterens batterier og sørger for at hjertestarteren fungere igen. Du faktureres for dette batteri seperat.

Udskiftning af elektroder

Vores servicekonsulent kommer ud og skifter hjertestarterens elektroder og sørger for at hjertestarteren fungere igen. Du faktureres for elektroderne seperat.

Eftersyn af hjertestarter

Vores servicekonsulent foretager et Onsite eftersyn og funktionskontrol af
jeres hjertestarter. Her vil der blive foretaget en kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssighedder. Servicekonsulenten vil samtidigt foretage en opdatering af hjertestarterens software hvis nødvendigt.
Softwaren opdateres i henhold til de nyeste
ERC guidelines, som evalueres hvert 5. år.
Hvis der findes en fejl på hjertestarteren vil servicekonsulenten forsøge at løse problemet på stedet. Kan fejlen ikke løses på stedet, og hjertestarteten skal til reperation hjæler servicemontøren med dette. FIRSTaid-REDliv dækker ikke omkostninger ved reperation for maskinen.

Eftersyn af førstehjælps-udstyr

Når vores servicekonsulent alligevel er på stedet har vi også mulighed for at gennemgå virksomhedens førstehjælpsudstyr. Her vil der blive foretaget en kontrol af fysiske skader, udløbsdato og andre uregelmæssighedder. Servicekonsulenten vil samtidigt sørge for at få udskiftet evt. mangler og fejl i jeres udstyr, så dette fungere efter hensigten.
I vil blive faktureret seperat, for evt. opfyldning  Førstehjælpsudstyret er naturligvis til fordelagtige priser

Udskiftning af første-hjælpskittet.

Vi udskifter vi din hjertestarters førstehjælpskit. Vi kan nemlig ikke stå inde for udstyr som ikke er leveret af FIRSTaid-REDliv. Tilgengæld står vi 100% inde for det nye førstehjælpskit

Kørsel er inkl. i prisen

Al kørsel er naturligvis inkl i prisen.
Evt. bro og færge kommer i tillæg til prisen.

Har du brug for hjælp?

Ring til kundeservice
Telefon +45 20713165
Bedst hverdage: kl. 10:00 – 18:00
Weekend kl. 10:00 – 16:30

Send os en mail
Bestil en serviceaftale.

For bestilling af en serviceaftale beder vi dig udfylde formularen.  Så vil vi kontakte dig snarrest.

Bestil serviceaftale
Har din hjertestarter været i brug?
Ring til os på telefon 20713165

Bedst hverdage: kl. 10:00 – 18:00
Weekend kl. 10:00 – 16:30

Bestil service