Serviceaftale.

Har din AED (hjertestarter) en serviceaftale?

Det sker for ofte at en hjertestarter ikke er klar til brug når det er nødvendigt. Det er pga. at batterier enten er løbet tør eller elektroderne er tørret ud. I det sidste år var det problemet i 20 % af tilfældene i de kontrollerede hjertestarter.

Det bedste vil være at gøre brug af vores serviceaftaler, og lad det tekniske være op til os.

Vi tilbyder at servicere din AED (hjertestarter), så du er sikker på at den virker efter hensigten, når den skal bruges i en nødsituation.
Med en serviceaftele er du forsikret at din hjertestarter altid fungerer optimalt.
Elektroder og batterier har en begrænset levetid, og skal skiftes ved behov, og hvis dette ikke bliver gjort til tiden, vil din hjertestarter ikke fungere når den skal bruges. Yderligere kan der opstå fejl i hjertestarteren, eller det kan være nødvendigt at opdatere softwaren.
Ved at tegne en serviceaftale kan du sikre dig at du aldrig bliver ubehageligt overrasket hvis uheldet skulle være ude.

Vi tilbyder 2 typer serviceaftaler.

BASIS - Serviceaftale fra kr. 1100,- (ekskl. moms) årligt.

ONSITE - Serviceaftale  fra kr. 2500,- (ekskl. moms) årligt.

Sammenlign vores serviceaftaler nederst, og se hvilken der er bedst for dig.

 

 

Udfyld skemaet, så ringer vi dig op!

BASIS - serviceaftale?

BASIS aftalen garanterer at du er sikker på at din hjertestarter altid fungerer optimalt. - Du står dog selv med ansvarret for at få udskiftet delene!

  • Vi holder styr på hvornår batterierne og elektroderne i din hjertestarter skal udskiftes.
  • Vi sender automatisk batterierne og elektroderne til dig, og i god tid før de skal skiftes. - HELT GRATIS.
  • Du kan kontakte os for gratis personlig rådgivning 24/7, 365 dage om året.
  • Hvis hjertestarteren har været i brug, har du mulighed for en låne-hjertestarter, hvis din hjertestarter bliver taget med på hospitalet, og er væk i en længere periode.

Men en BASIS Serviceaftale, står du selv for ansvaret for at udskifte delene i din hjertestarter, men du kan naturligvis altid kontakte os for råd og vejledning, vedr. din hjertestarter.

ONSITE Serviceaftale.

ONSITE - aftalen garanterer at du er sikker på at din hjertestarter altid fungerer optimalt.
Du slipper for at stå med med ansvarret for din hjertestarter, og du overlader det meste til os.

Du kan være helt sikker på at vi gør vores bedste til, at din hjertestarter fungere som den skal, år efter år, og så længe at serviceaftalen er gyldig.

  • Årligt besøg af vores servicekonsulent som servicere jeres hjertestarter.
  • Vi holder styr på hvornår batterierne og elektroderne i din hjertestarter skal udskiftes.
  • Vi skifter batterierne og elektroderne i god tid før de skal skiftes. - HELT GRATIS.
  • Vi udskifter batteri,elektroder og hjertestarteren førstehjælpspakning, hvis hjertestarteren har været i brug, ved genoplivning.
  • Udvendig og indvendig visuel inspektion af hjertestarteren.
  • Opdatering af software hvis nødvendigt. Softwaren opdateres i henhold til de njate ERC guidelines, som evalueres hvert 5. år.
  • Kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssighedder.
  • Du kan kontakte os for gratis personlig rådgivning 24/7, 365 dage om året.
  • Hvis hjertestarteren har været i brug, har du mulighed for en låne-hjertestarter, hvis din hjertestarter bliver taget med på hospitalet, og er væk i en længere periode.
  • Efter serviceseftersynet udstyres hjertestarteren med en mærkat, så du nemt kan se datoen for eftersyn, samt batteriets udløbstid.
    Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail, så du enten kan gemme eller udskrive til din APV.
  • Kørsel er inkl.