Kunsten at redde liv problematikken

Kunsten at redde liv kunder står nu med håret i postkassen

Kunsten at redde liv, er blevet erklæret konkurs d. 12/2 2018.

Rigtig mange virksomheder og lokalsamfund har investeret i en hjertestarter, udendørs skab og en serviceaftale de næste mange år frem gennem foreningen Kunsten at redde liv der i samarbejde med sponsorer har sat hjertestartere op rundt om i landet.

Alle serviceaftaler, kontrakter osv. er ikke længere aktive eftersom foreningen er gået konkurs og derfor ikke længere eksisterer.

Dermed risikerer vi at ca. 2000 monterede hjertestartere i hele landet, som over den næste årrække ikke længere er funktionsdygtige.

“Det er en situation vi skal tage alvorligt, da du risikerer at en du kender eller holder af dør, fordi den hentede hjertestarter ikke længere virker"

Hvad skal jeg gøre med min hjertestarter?

Er du blandt de mange som nu står med håret i postkassen fordi du har en hjetestarter fra Kunsten at redde liv? Så skal du kontakte FIRSTaid-REDliv direkte for at få rådgivning om hvordan du skal passe på din hjertestarter selv,  eller du kan sikre dig en ny serviceaftale hos FIRSTaid-REDliv.

FIRSTaid-REDliv hjælper dig:

Vi har både erfaring, udstyr og kompetencer til at vedligeholde de typer hjertestartere som er hængt op af Kunsten at redde liv.
Vi har en Sundhedsfaglig baggrund fra forsvaret- og sygehusvæsenet og kan sørge for at du igen kan få tryghed ved at din hjertestarter bliver vedligeholdt, som den skal.

Vi kan ikke overtage din kontrakt fra Kunsten at redde liv. - Men vi kan sørge for at din hjertestarter og det dertilhørende udstyr bliver serviceret og plejet efter alle kunstens regler.

Hvad så med den næste udbyder?

Vi har fuld forståelse for hvis du er bange for at brænde fingrene på en udbyder som ikke lever op til det de lover, som tager dine penge og lukker biksen ned efterfølgende, og som lader dig stå med en fornemmelse af at være blevet snydt…

Vi ved at vi lever af tilfredse kunder. Dette har vi gjort siden 2006, og det skal vi blive ved med.
Vi har altid en samarbejdspartner i ryggen. Dette betyder at du ikke vil stå uden en serviceaftale hvis det utænkelige skulle ske.
Derfor tilbyder vi alle ´Kunsten at redde liv´-kunderne:

  • En komplet serviceaftale med årligt besøg, skift af batterier og elektroder ved udløb/brug.
  • Servicekontrakten tegnes for 3 eller 5 år af gangen med en årlig betaling. Du betaler altså kun for et år af gangen og kan altid annullere aftalen hvis du ikke er tilfreds.
  • Du får mulighed for at låne en hjertestarter hvis din egen har været i brug og bliver taget med på hospitalet.
  • Du får gode rabatter på førstehjælpskurser og tilbehør til din hjertestarter.

På den måde kan du være sikker på at du aldrig (igen) ender med at betale mere end du får, når du benytter HELPUS som din hjertestarter partner.

Kontakt os nu:

Kontakt os uforpligtende snak via kontaktformularen i bunden af siden eller tlf. 20713165 eller info@firstaid-redliv.dk.

Formalitet vedr. konkursen:

Læs om konkursen: http://www.konkurser.dk/konkurs/?id=86148

Del med en ven