SERVICEAFTALE

Virker din hjertestarter hvis den skal bruges?

Flere tusinde hjertestartere er uden Serviceaftale, efter at virksomheden bag de mange hjertestartere, er gået konkurs.
- Dette betyder at der er en meget stor chance for at de ikke virker når de skal bruges.

Hjertestarterne som primært er af modellen "Lifepak CR Plus" og "Lifepak CR 2" er etableret af virksomheden "Kunsten at redde liv".
"Kunsten at redde liv" gik konkurs tidligere i år, og der er nu ingen, der længere har et serviceansvar for dem.

Det sker for ofte at en hjertestarter ikke er klar til brug når det er nødvendigt. Det er pga. at batterier enten er løbet tør eller elektroderne er tørret ud.
I det sidste år var det problemet i ca. 20 % af tilfældene i de kontrollerede hjertestarter.

Da både elektroder og batteri har en begrænset løbetid, vil dette betyde at de i værste fald vise sig, at de ikke virker, når de bliver taget i brug. Dette kan have ret alvorlige konsekvenser, hvis hjertestarteren ikke virker, når man skal bruge den. Det er ret alvorligt, at man risikere at ens kære ikke bliver genoplivet fordi hjertestarteren ikke virker.

FIRSTaid-REDliv tilbyder serviceaftaler på de mange hjertestartere fra "Kunsten at redde liv". så de atter virker efter hensigten.

Da det i udgangspunkt er ejeren af hjertestarteren der har det fulde ansvar for maskinen er det en rigtig god ide at så en serviceaftale på hjertestarteren. Alene omkostningerne ved at skulle servicere en hjertestarter uden en serviceaftale kan blive en dyr affære.

Jeg kan derfor kun opfordre ALLE der har eller har kendskab til en hjertestarter der er hængt op af kunsten at redde liv til at kontakte os for at få sikret en serviceaftale til hertestarteren.

Hjertestarter service og vedligeholdelse.

Sammelign vores pakker, og vælg den pakke der passer bedst til dig.

Herunder ser du hvilke type service og vedligeholdelsesaftaler vi tilbyder.
Hvis du har spørgsmål kan du ringe på 20713165 eller send en email til info@firstaid-redliv.dk.

BASIS Serviceaftale.

Standard aftalen garanterer at du er sikker på at din hjertestarter altid fungerer optimalt. - Du står dog selv med ansvarret for at få udskiftet delene!

  • Vi holder styr på hvornår batterierne og elektroderne i din hjertestarter skal udskiftes.
  • Vi sender automatisk batterierne og elektroderne til dig, og i god tid før de skal skiftes. - HELT GRATIS.
  • Du kan kontakte os for gratis personlig rådgivning 24/7, 365 dage om året.
  • Hvis hjertestarteren har været i brug, har du mulighed for en låne-hjertestarter, hvis din hjertestarter bliver taget med på hospitalet, og er væk i en længere periode.

Men en BASIS Serviceaftale, står du selv for ansvaret for at udskifte delene i din hjertestarter, men du kan naturligvis altid kontakte os for råd og vejledning, vedr. dun hjertestarter.

Pris fra KUN kr. 1500 + moms, årligt

 

ON-SITE Serviceaftale.

Med en ONSITE - SERVICEAFTAL garanterer at du er sikker på at din hjertestarter altid fungerer optimalt. - Du slipper for at stå med med ansvarret for din hjertestarter, og du overlader det meste til os. - Du kan være helt sikker på at vi gør vores bedste til, at din hjertestarter fungere som den skal, år efter år, og så længe at serviceaftalen er gyldig.

  • Årligt besøg af vores servicekonsulent som servicere jeres hjertestarter.
  • Vi holder styr på hvornår batterierne og elektroderne i din hjertestarter skal udskiftes.
  • Vi skifter batterierne og elektroderne i god tid før de skal skiftes. - HELT GRATIS.
  • Vi udskifter batteri,elektroder og hjertestarteren førstehjælpspakning, hvis hjertestarteren har været i brug, ved genoplivning.
  • Udvendig og indvendig visuel inspektion af hjertestarteren.
  • Opdatering af software hvis nødvendigt. Softwaren opdateres i henhold til de njate ERC guidelines, som evalueres hvert 5. år.
  • Kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssighedder.
  • Du kan kontakte os for gratis personlig rådgivning 24/7, 365 dage om året.
  • Hvis hjertestarteren har været i brug, har du mulighed for en låne-hjertestarter, hvis din hjertestarter bliver taget med på hospitalet, og er væk i en længere periode.
  • Efter serviceseftersynet udstyres hjertestarteren med en mærkat, så du nemt kan se datoen for eftersyn, samt batteriets udløbstid.
    Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail, så du enten kan gemme eller udskrive til din APV.
  • Kørsel er inkl.

Pris fra kun kr. 2500 + moms årligt.

 

 

Bestil din nye serviceaftale ved at udfylde skemaet herunder.
Hvis du er i tvivl om din bestilling er du også velkommen til at kontakte os på tlf: 20713165.