Hjertestarterservice og vedligeholdelse
Antallet af hjertestartere i Danmark er over de seneste år steget stødt, og det er enormt vigtigt at få sin hjertestarter efterset jævnligt, og hvis den har været i brug, skal de brugte dele udskiftes med nye.
Det sker for desværre alt for ofte at en hjertestarter ikke er klar til brug når det er nødvendigt. Det er skyltes oftest at . manglende service at batterier enten er løbet tør eller elektroderne er tørret ud. I det sidste år var det problemet i 20 % af tilfældene i de kontrollerede hjertestarter. For at undgå en situation, hvor der mangles vigtige dele, eller batteriet er løbet tør for strøm, tilbyder vi en serviceaftale til jeres hjertestarter.
Herunder kan du se hvilke type serviceaftaler vi tilbyder, så kan sammeligne vores serviceaftaler, og vælge den der passer bedst til dig. Hvis du har spørgsmål kan du altid ringe til vores kundeservice på 20713165 eller sende en email til os. – Vi hjælper dig gerne!
Vores råd! – gør brug af vores serviceaftaler, så er du på den sikre side!.
Du betaler et årligt kontigent for serviceaftalen, som også dækker udskiftning af brugte dele. – Dvs. at FIRSTaid-REDliv dækker de dele der bliver brugt ved genoplivning, hvis maskinen har været i brug. I skal blot huske at kontakte os når hjertestarteren har været brugt.
Med en BASIS – serviceaftale holder vi øje med udløbsdatoen for batteri og elektroder til din hjertestarter, og vi sender de nye dele portofrit med dag til dag levering.
Vore servicecenter sender delene i god tid, så du har mulighed for at skifte delene inden de gamle dele udløber. Hvis maskinen har været i brug sender vi delene inden for 24 timer, så har du dem dagen efter.
Basis serviceaftale
Prisen afhænger af modellen på din hjertestarter, og betales årligt.
Kan du selv klare at udskifte batterier, og elektroder på din hjertestarter, samt udfører den almindelge vedligeholdelse er der penge at spare med en Basis Serviceaftale.
Vi tager ansvaret for at sende dig delene, resten står du selv for.
Du vil dog altid kunne bestille et servicebesøg til din hjertestrater eller hjertestarterskab.
Dette bliver du dog faktureret for seperat.
Udskiftning af batteri og elektroder
Vores servicecenter holder øje med udløbsdatoen for hjertestarterens batterie og elektroder og vi sender dig GRATIS nye dele, når det er tid til udskiftning. Hvis din hjertetstarter har været i brug ved et genoplivningsforsøg, skal du blot ringe til os, så sender vi dig nye dele inden for 24 timer med dag til dag levering. Du har selv ansvaret for at skifte delene.
Gratis Servicetelefon for (Råd og vejledning)
Vi tilbyder dig gratis rådgivning ifm med udskiftning af delene til din hjertestarter, samt hjælp ved fejlmeldinger på din hjertestarter. Hvis vi ikke kan løse problemet via telefonen og der kræves et servicebesøg fra vores konsulent, vil dette blive faktureret seperat.
Gratis Support ved brug af hjertestarteren.
Når du har ringet 1-1-2 vil det sundhedsfaglige personale kunne vejlede dig i den livreddende førstehjælp. Hvis du har yderligere brug for hjælp vedr. hjertestarteren tilbyder vi gerne GRATIS telefonisk support.
Gratis låne hjertestarter.
Vi udlåner dig en hjertestarter, hvis din egen medbringes af ambulanceredderne til sygehuset. Hjertestarteren kan være af et andet mærke og model.
Uanset hvilken type serviceaftale du har indgået med os, tilbyder vi 10 % rabat på vores førstehjælpskurser. Så har du altid mulighed for at holde dine førstehjælps kompetencer opdateret, nemt og billigt.
Serviceeftersyn
Priser fra kr. 1.2500,- + moms
Har du blot brug for et serviceeftersyn af din hjertestarter, og eller hjertestarterskab, men ikke nødvendigvis en fast aftale, så klare vi naturligvis også dette. Vi tilbyder tilsyn af de fleste hjertestartere på markedet.
Efter serviceeftersynet udstyres hjertestarteren med en mærkat, så du nemt kan se datoen for eftersyn, samt batteriets udløbstid. Disse informationer sendes desuden til dig pr. mail, som du enten kan gemme eller udskrive til din APV.
Hvis hjertestarterens batteri og / eller elektroder er ældre en 12 mdr. tager servicekonsulenten en udskiftningspakke med. Dette bliver du faktureret for separat.
Udskiftning af batteri
Vores servicekonsulent kommer ud og skifter hjertestarterens batteri(er) og sørger for at hjertestarteren fungere igen. Du faktureres for dette batteri(er) seperat.
Udskiftning af elektroder
Vores servicekonsulent kommer ud og skifter hjertestarterens elektroder og sørger for at hjertestarteren fungere igen. Du faktureres for elektroderne seperat.
Eftersyn af hjertestarter
Vores servicekonsulent foretager et Onsite eftersyn og funktionskontrol af jeres hjertestarter. Her vil der blive foretaget en kontrol af fysiske skader og andre uregelmæssighedder. Servicekonsulenten vil samtidigt foretage en opdatering af hjertestarterens software hvis nødvendigt. Softwaren opdateres i henhold til de nyeste ERC guidelines, som evalueres hvert 5. år. Hvis der findes en fejl på hjertestarteren vil servicekonsulenten forsøge at løse problemet på stedet. Kan fejlen ikke løses på stedet, og hjertestarteten skal til reperation hjælper servicemontøren med dette. FIRSTaid-REDliv dækker ikke omkostninger ved reparation for maskinen.
Eftersyn af førstehjælpsudstyr
Når vores servicekonsulent alligevel er på stedet har vi også mulighed for at gennemgå virksomhedens førstehjælpsudstyr. Her vil der blive foretaget en kontrol af fysiske skader, udløbsdato og andre uregelmæssighedder. Servicekonsulenten vil samtidigt sørge for at få udskiftet evt. mangler og fejl i jeres udstyr, så dette fungere efter hensigten. I vil blive faktureret separat, for evt. opfyldning førstehjælpsudstyret som naturligvis er til fordelagtige priser
Udskiftning af hjertestarterens førstehjælpskit.
Vi udskifter vi din hjertestarters førstehjælpskit. Vi kan nemlig ikke stå inde for udstyr som ikke er leveret af FIRSTaid-REDliv. Tilgengæld står vi 100% inde for det nye førstehjælpskit. Dette faktureres med kr. 249,-
Kørsel er inkl. i prisen
Al kørsel er naturligvis inkl i prisen. Evt. udgifter til bro og færge kommer i tillæg til prisen.
Uanset hvilken type serviceaftale du har indgået med os, tilbyder vi 10 % rabat på vores førstehjælpskurser. Så har du altid mulighed for at holde dine førstehjælps kompetencer opdateret, nemt og billigt.